



26,69 zł

36,40 zł

15,99 zł

5,45 zł

16,88 zł

25,47 zł

4,64 zł

13,03 zł

37,50 zł

21,98 zł

9,05 zł

7,36 zł


22,14 zł

2,89 zł

2,57 zł

28,31 zł

7,36 zł

22,14 zł

6,13 zł

28,31 zł

96,27 zł

4,21 zł

2,89 zł

24,26 zł

28,31 zł

11,18 zł

5,13 zł

28,37 zł

51,66 zł

96,27 zł

28,37 zł


Odstąpienie od umowy, zwrot
Produkty, które otrzymałeś od drogeriejasmin.pl, nie spełniają Twoich oczekiwań? Możesz skorzystać z opcji Odstąpienia od umowy i dokonać zwrotu. Masz na to dokładnie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Wzór formularza odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj: Formularz odstąpienia od umowy.
Nie musisz podawać powodu zwrotu, ale gdy to zrobisz, pomożesz nam usprawnić pracę naszego sklepu i zmienić się dla Ciebie na lepsze.
Jak dokonać zwrotu w 4 krokach?
1. Pobierz formularz Formularz odstąpienia od umowy , a następnie go wypełnij. Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudełka i dobrze je zaklej. Będzie nam miło, gdy opatrzysz przesyłkę dopiskiem ODSTĄPIENIE OD UMOWY lub ZWROT
2. Najlepiej, jeśli odeślesz nam produkty w pudełku, w które zostały one zapakowane. Jeśli już go nie masz, możesz wykorzystać jakikolwiek karton, który nada się do transportu. Pamiętaj, że towar, który chcesz zwrócić, nie może być używany i musi znajdować się w oryginalnym firmowym opakowaniu.
3. Paczkę wyślij na adres: MAGAZYN Jasmin sp. z o.o., ul. Paprotna 3A, 51-114 Wrocław.
4. W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz od nas wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu zwrotu.
Sposób zwrotu należności jest zależny od tego, jaką metodą dokonano płatności:
» przy zamówieniach opłaconych przez internetową platformę płatniczą Przelewy24 zwrot zostanie dokonany za pomocą tego samego serwisu bezpośrednio na Twoje konto bankowe,
» przy zamówieniach opłaconych tradycyjnym przelewem bankowym musisz z kolei w formularzu zwrotu napisać swój numer konta (26 cyfr), na który przelejemy Ci odpowiednią kwotę.
Reklamacja
Produkty, które otrzymałeś od drogeriejasmin.pl, posiadają wady, są zniszczone lub uszkodzone, a nie widziałaś/łeś tego podczas odbioru paczki ? Możesz zgłosić reklamację. Zrób to w ciągu 7 dni os daty odebrania paczki. Wzór formularza reklamacji znajdziesz tutaj: Formularz reklamacji.
Pamiętaj, o reklamacji mówimy w przypadku towaru niezgodnego z umową (np. produktu posiadającego wady).
Jak dokonać reklamacji w 4 krokach?
1. Pobierz formularz Formularz reklamacji, a następnie go wypełnij. Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudełka i dobrze je zaklej. Będzie nam miło, gdy opatrzysz przesyłkę dopiskiem REKLAMACJA
2. Najlepiej, jeśli odeślesz nam produkty w pudełku, w które zostały one zapakowane. Jeśli już go nie masz, możesz wykorzystać jakikolwiek karton, który nada się do transportu. Pamiętaj, że towar, który chcesz zwrócić, nie może być używany i musi znajdować się w oryginalnym firmowym opakowaniu.
3. Paczkę wyślij na adres: MAGAZYN Jasmin sp. z o.o., ul. Paprotna 3A, 51-114 Wrocław
4. W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz od nas wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu reklamacji.
Koszty związane z odstąpieniem od umowy, zwrotem lub reklamacją.
Bezpośrednie koszty związane ze zwrotem artykułów (w tym w szczególności koszt opakowania i dostarczenia do sprzedawcy) w związku z odstąpieniem od umowy ponosisz Ty sam. W tym celu możesz skorzystać np. z usług Poczty Polskiej lub innych podmiotów świadczących takie usługi.
Przykładowe ceny takich usług możesz znaleźć poniżej:
» http://cennik.poczta-polska.pl
» https://www.dpd.com.pl/var/storage/original/application/094df9ec99e8e98228624c17543cbee9.pdf